And I’m gonna keep on hoping.

Ligger här i våran stuga i Falköping som heter Gökhem och stugan jämte heter Gudhem... Hur tänkte dom då?
Men utsikten är iaf fin.

Idag hade vi de nya barnen eller tjaaaa barn och barn. Vi har en som är 23 år gammal. Det lär bli spännande hur det blir. Men det verkar som en bra grupp ändå förutom att alla tjejer ser lika dana ut. Och alla heter Julia, Ebba, Maja eller Elsa.

Vi hade photoshoot på stensund i helgen det blev en del bra bilder faktiskt!




Men en del blev inte så bra! Jag höll på att dö av skratt när jag såg den här bilden här nere! Det är nästan mjukporr! hahahah





Nu kanske inte du ser det roliga.... Men titta närmare.....



Grrrrrr..... (ja han är naken!)

Tinde

hahha härligt ;)



SV: ja det är verkligen nära nu! självklart ska jag ta hand om dig :) don't worry!

2010-08-16 / 22:29:32
URL: http://tindes.se
Louise

Ja snart snart, men känns som om det inte är snart nog ändå :P



Haha, kul att du är nervös när jag inte ens är det själv ;) Jag hoppas och tror verkigen att det kommer bli superKUL!!!

2010-08-17 / 01:47:27
URL: http://louisehelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback