Mitt fotokollage

Jag har fått en del frågor om mitt fotokollage. Och för dom som redan har sett det så tycker många att det blev fint. Och det tycker jag med (jag la ner asmycket tid på det!)

Så jag tänkte att ni skulle få se hur resultatet blev.

Framsidan:



Sid 1:



Sid 2:



Sid 3:



Sid 4:



sid 5:



sid 6:



sid 7:



Sid 8:


Baksidan:



Allting är liksom från "grunden" jag har klippt och klistrat allt.
Ni ska få se mitt personliga brev och brevet till barnen med!



brevet till barnen:



Jaa.. Så såg det ut. Säg vad ni tycker :)


För övrigt drömde jag att jag var en vampyr inatt. En helt störd dröm....

Johanna

Lisa, du är min idol!

så GRYM så du inte förstår! :D



massa pussar och kramar!!!! :D <3

2010-08-25 / 17:01:19
Louise

Weeey Lisa, du kommer älska NY! Vilket superfint collage!

2010-08-25 / 17:13:21
URL: http://louisen.blogg.se/
Robin

jag är en vampyr, jag suger och spyr..! :D

2010-08-25 / 17:36:58
Josefin - blivande au pair

Gud vilket fint collage!! Och fin blogg också :)

2010-08-25 / 18:51:24
URL: http://josefinsomaupair.blogg.se/
Emmy

Gud vad fint det vart :D

2010-08-25 / 19:23:55
emily.

kan inte säga nåt annat än att ja blev sjukt stolt av att se ditt kollage.

sjutton va duktig du e! och att ja fick va med värmde oxå gott i mitt hjärta! kommer sakna dej så fruktansvärt mkt!!!

du e bäst!



p.s. på mitt bröllop eller min begravning (eller ne inte begravningen). ja du fattar, då vill ja ha ett sånt här kollage.

om dej å mej å vårt liv tillsammans eller nåt! :D

2010-08-25 / 20:17:24
URL: http://emiiiilyy.blogg.se/
Tinde

Jösses jag förstår att du är nöjd!! Hur fint som helst!

Sv: kolla ppå min Facebook, vilka grupper jag e med i så finns det där :)

2010-08-25 / 22:05:52
URL: http://tindes.se
Nathalie

Hej igen!



Härligt att du svarade så snabbt, alltid kul med trevlig respons :D

Haha, vänner är alltid bra och ja, jag skulle ju ljuga om ja sa att ja inte kunde stan efter ett år nu...New York är så underbart, får aldrig nog och tycker att det är superkul att visa staden för andra. Har haft familjen, mormor och morfar samt flera kompisar på besök under året så har agerat guide en hel del ;)

Ja men det låter toppen, du kommer säkerligen få ett grymt år!

Och det är jättebra att du bor så nära manhattan också, majoriteten brukar bo nån timme utanför new york annars!

Jag har bara ett värdbarn, en tjej på tre år så det är full rulle hela dagarna. Men hon ska börja skolan nu i september, 4 timmar/3 dagar i veckan så det ska bli skönt med lite egentid mitt på dagen...även om jag alltid har alla kvällar och helger lediga så jag klagar inte direkt på mitt schema.

Du, jag tar mig friheten att adda dig på facebook nu istället för det är lite smidigare att konversera där än mellan bloggarna ;)

så kan du få berätta mer om vad det är för familj och allt du ska till!

2010-08-26 / 04:49:49
URL: http://nathalieinamerica.blogg.se/
emilia

Hej! Jätte fint fotokollage. Jag vill också åka som aupair. Kan Du lägga upp delar av ditt personliga brev så att Vi andra kan få lite inspiration hur ett sådant kan se ut :)

2010-09-03 / 11:56:27
Emilie

Underbart, kreativitet är bäst! ;)

2010-09-04 / 02:50:45
URL: http://onceuponatimee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback