I could really use a wish right now.

Håller på att packa helgen som kommer att bli i Björbo. Fasen vad jag längtar! Jag har varit med varje år i Björbo sen jag var 12 år. Förutom förra året då jag stannade hemma för min bästa vän Emily skulle åka till Kanada.
Så jag är riktigt sugen på att åka nu. Då kanske ni undrar vad man gör i Björbo. 
Jo man forspaddlar! Och åker gummibåt. Det är stöööört roligt.


Här är jag redo i Batmanvåtdräckten för två år sen. Det är inte varje dag man får klä sig i batman...



Första bilden är på en gummibåtstur och andra är när alla sitter och myser vid frukosten




Det är bara tre saker jag är lite opepp på...
1. Det finns bara utedass (jag vet att jag borde vara van vid det nu.. Meeeen NEJ.)
2. Vi ska sova i tält och förra gången jag var med höll jag på att frysa rumpan av mig. Det är bara att packa vantar och mössa och allt.
3. Robin och Simon ska inte med... :( Kommer sakna deras snarkningar!



Louise

hahaha men jag är inte nervös ju! :P

11 dagar nu, så sjukt kul!!!! Jeiiiiii :D

2010-08-27 / 00:35:41
URL: http://louisehelen.blogg.se/
Jonatan

Oj! Har du skaffat blogg! :) Vad söt du är i Batman våtdräkten! Tänk att den köptes in till mig när jag började på paddlingen... var typ 12 då!

2010-08-30 / 13:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback