Have you ever tried sleeping with a broken heart? Well you can try sleeping in my bed...

Cirkusskola i Kartineholm. Det går bra. Vi har ett underbarn som är helt galen. Han kan salto på marken och dubbel framåtvolt på trampolinen (det har han lärt sig på sin trädgårdstrampolin hemma...) Sjukt.

Det som händer på au pair fronten är inte så mycket, jag tycker att de mest är rörigt eftersom jag aldrig är "hemma" och får typ posten dit... Jag fick tid på Ambassaden, fick boka om tid på ambassaden. Fick papper som jag måste skriva till visumet, skicka in papper till polisen, till motormännen, kopiera pass, kopiera körkort....  Massa smågrejer ska fixas.... Men snart, då fasen! Två månader och en dag tills jag åker, pepp!
Jag har drömt så himla mycket konstiga saker de närmsta dagarna... Att Min Bror knarkar och Att min mamma blev stenad. Och igår natt så vaknade jag av att Nikolina skrivker att vi måste tända lampan för att det är någon i vårat rum (hon pratar i sömnen, men det fattar inte jag..) Det slutar med att jag ligger i min säng livrädd i en timma innan jag ens vågar väcka Nikolina och be henne stänga fönstret. Shit jag var verkligen livrädd och var helt säker på att vi alla ska dö. Och funderade hur det skulle gå för cirkusskolan när vi alla hade dött. Usch och fy.
Men nu ska vi kolla på Glee och mysa :)
Ny tröja


Vi var ute och gick innan och vi funderade på hur dom tänkte när dom gjorde detta konstverket.... Haha

pdy

skön kuk! :)

2010-08-03 / 22:23:52
em.

har likadan tröja :D:D

2010-08-03 / 22:45:21
URL: http://emiiiilyy.blogg.se/
joss

men hjälp lisa, sluta ha så läskiga drömmar!

2010-08-03 / 23:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback