And I wonder if I ever cross your mind?

SA NÅGON MUSE OM EN MÅNAD?!?!

jag tror bestämt det!



Längst fram i mitten på MUSE i höstas. Med min fru <3 Det kunde knappt bli bättre.
Men nu ska vi se dom igen, på Wembley!


Idag är det alltså 1 månad till MUSE och 1 månad och 23 dagar tills USA. Stört.
Annars då?
Cirkusturnén börjar gå mot sitt slut, vilket jag tycker är riktigt tråkigt. Jag kommer att sakna barnen, men allra mest alla jag jobbat med.
Och när turnén är slut så blir det liksom på riktigt att jag ska åka... Och jaaa det är konstigt. Det känns som att liksom ingen riktigt kommer märka att jag är borta. Kanske kommer ingen märka ifall jag aldrig kommer tillbaks?

emily.

SLUTA! sjukt dumma tankar!!!

2010-08-12 / 07:13:37
URL: http://emiiiilyy.blogg.se/
Joss

eeru goo eller?? lisa kommer vara saknad ända bort ifrån japan!^^

2010-08-12 / 09:42:07
Vågel

Men hallå! Och jag heter Kalle Anka! ;O

klart du kommer bli saknad!

Visst, vi träffas kanske inte så ofta, men att inte se dig på alla olika frisksports arrangemang kommer kännas konstigt ju! :O

Så sluta upp med den butterheten!

Wii lööv juuu! :) <3

2010-08-12 / 13:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback