And I can't fight this feeling anymore.

Pissssssst!
Bara så att ingen har missat.... Det är bara 40 dagar kvar!!!






Somtimes I wish that I could stay one more day.



Faaaast New York!

Nathalie

Hej!



Var inne på cultural cares facebook-sida och snokade lite för jag var lite nyfiken på vad för nytt folk som kommer dyka upp runt new york nu till hösten så då hittade jag ett inlägg från dig, så varför inte droppa en kommentar tänkte ja ;) antar att du precis som alla andra som åker iväg vill hitta nya vänner här borta...jag bor i brooklyn och har varit här sen i september förra året och ska nu förlänga till juni nästa år men de flesta vännerna man träffat under året avslutar nu sina år så det är alltid kul att ragga lite nytt folk!



Så hör gärna av dig!

[email protected]

2010-08-25 / 05:23:22
URL: http://nathalieinamerica.blogg.se/
Anonym

Tro mig det kommer gå så sjukt snabbt!!

2010-08-25 / 22:11:29
URL: http://tindes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback